sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

Suihkujuttuja ja hiusnaamioita

Mä en oikein hiusnaamioista perusta... mulla on esimerkiksi ollut käytössä Tresemmen hiusnaamio (vaurioituneille hiuksille) ja mun mielestä se teki hiuksista semmoset oudot. Et ne oli vähän aikaa ihanan tuntuset, mut sitten teki jo seuraavana päivänä mieli pestä hiukset taas. Lahjotin sitten kaverille lopun purkillisen ja se kyllä tykkäs tosi paljon. Teki hiuksista kuulemma aivan ihanat.
Ehkä mulla on sit semmoset mutantti-hiukset. : D Ja joskus ihan säästömielessä (ja nettivinkkien takia) tein hiusnaamiot itse, eli siis vihreää teetä ja oliiviöljyä. Kyllä hiukset alko näyttämään semmosilta sileämmiltä ja tuntu semmosilta pehmeiltä, mutta siihen meni sitten into. Ei aina jaksanu rätlätä sen öljyn kanssa ja se hajukin oli niin kamalaa ja kun sitä muutaman kerran tein niin tuntu etten enää oikeen saanu sitä öljymäistä tuntua ja tuoksua hiuksista pois. En oo käyttänytkään enää pitkään aikaan mitään sellaista eikä latvat oikeestaan mitään kosteutusta tällä hetkellä tarviikkaan. : P

Mutta kohta ois edessä se ihanan virkistävä ja raikastava aamusuihku. : ) Sitten kokeilen sitä kananmunaa. ^^ Olisin pessy vasta illemmalla, mut ku oon niin malttamaton, haluan tietää heti et miltä mun hiukset näyttää. Ehkä saan niistä kuvan tänne jo 2-3 tunnin sisällä suihkusta käymisestä (jos hiukset haluaa kuivua nopeeta ja jos kamera ei tällä kertaa halua riidellä).
Toivossa on hyvä elää.

Ja tietty kerron sitten miltä vaikutti. Otin varmuuden vuoks tohon kaks kananmunaa valmiiks. Sen verran pidemmät hiukset etten usko et yks kananmuna riittää. Ja jos kaksikaan ei riitä niin ainahan sitä voi juosta jääkaapille hakemaan kolmannen. 
Thehhehh. = D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti