torstai 26. heinäkuuta 2012

Mökkeilyä, hyttysiä ja koirankarvoja

Mökiltä päästy yhtenä kappaleena pois... vihdoin! Vaikka oishan siellä tietty aika kulunu vielä pidempäänkin, mutta lähdettiin nyt sitten kuitenkin tänään kun huomenna pitää olla ajoissa jalkeilla - festarit ja vielä keskustaan pitää kävellä ja sitten pitää vielä jonottaa niitä rannekkeita TIES KUINKA KAUAN.
Kamera on pullollaan kaikkia hienouksia (puolet kuvista tosin meni pilalle kiitos minun : D). Mut oli kyl AIVAN IHANAA. Vieläkin oon ihan täynnä sitä ah-niin-ihanaa grilliruokaa mitä me syötiin just ennen lähtöä. Ja tupakoimattomuuskin sujuu olosuhteisiin nähden ihan hyvin.
Tänään ilta meneekin sitten rentoutuen. : ) Ihmettelen vaan et miten mä unohdinkaan miten IHANIA nuo hyttyset tosiaan on. -.- Oon varmaan hyttysenpuremia ihan täynnä. Mulla oli se hyttys-suihkekin mukana mut pah! Se mitään auttanu...
Ja joo, hiukset pesin järvivedellä. Hui, toissapäivänä kun saunottiin ja pesin hiukset, nii siinä tuli sit pestyä ne kahdesti samana päivänä (!). En kyllä ymmärrä, tuli vaan semmonen olo et kannattas ne nyt pestä ku oon järvessä uinu (hyrr kylmää vettä) ja saunassakin möllöttäny ainakin tunnin... Nyt on hiukset vähän karheen ja takkuisen oloiset. Tänään TAI huomenna suihkuun, kattooo nyt miten jaksaa.
Ja tuo tummempi väri latvoissa haalistu tosi merkittävästi. Nyt ne on kuparin / vaaleen ruskeet tai punertavan ruskeet... en osaa oikeen sannoo. : D
Tänään kun tsiikailin näitä auton peilistä niin olin huomaavinani noin 1-2 mm juurikasvun. ^^ Hihii! Ja pari kakshaaraistakin bongasin. : D

Ja tosiaan, sanon nyt vielä kerran et kirjotuksissa ja postauksissa saattaa tulla enemmän ja vähemmän taukoja, kun en pääse tähän koneelle sillon ku haluaisin ja jos pääsen niin aikaa ei välttämättä sit oo kirjottaa kaikkee...
Otan kyllä ylös aihealueittain postausaiheita, joista on sitten tarkotus kirjotella sitä mukaa kun tänne ehtii vaan niitä naputtelemaan. : ) Et nou hätä.
Jajajaja... mitäs muuta sitten vielä. Hirveesti tuli ahdettua kyllä tota ruokaa nyt parin päivän aikana et huhhuh... mut ei siin mitään. ^^

NYT PITÄÄ MENNÄ. MOIKKA. ^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti