sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

Ikävä-hehkutus

Ei voi mitään, niin täydellinen aamu tämä on että pakkohan tähän oli tulla röhnöttämään ja raapustamaan jotain. : P Heräsin siis - täsmällinen ollakseni - joskus neljän viiden välissä ja nyt on ison ison iso mukillinen kahvia kupissa. Omnom. Oon taas vaihteeks hurahtanut mustaan kahviin. O.o
Tänään kävi itse asiassa ENSIMMÄISTÄ kertaa niin hassusti et ku heräin ja mulla oli hiukset sillä pikku myy nutturalla niin se oli jotenki jännästi melkein auennu. : o Vähän jos oisin vielä jatkanu unia nii ei kyllä ois varmaan pompulaa löytyny mistään. : D Mä en ymmärrä miten mä aina ton teen. Pöh, en mä halua kieriä unissani. -.-

TÄNÄÄN pitäs olla sitten semmoset suunnitelmat et nokka kohti mökkiä. ^^ Oi ku että tekee hyvää pelkästään ajattelu uimisesta ja niistä kaikista herkuista mitä siellä onkaan. : P OMNOM. Huomaa et oon eläny melkein 2 viikkoo pupunruualla. : D Kohta musta tulee zombi ku en oo syöny tarpeeks lihaa tai jotain.

Sitten on tietysti järvivesipesu luvassa hiuksille. Sitten mä kumminkin unohdan mun shampoot ja hoitoaineet tänne. ;______; Mä oon niin tohelo ja mestari unohtamaan ne että ette uskokaan. 

Tupakastakin on selvitty ihan hyvin, vähän tekis mieli polttaa, mutta ei kuitenkaan niin paljon et se haittais tai ei ainakaan vielä tartte ottaa noit imeskelytabletteja. = ) Kahvi helpottaa tätä oloa kummasti.

Oon muutenkin varmaan tosi mielenkiintoinen näky kun en oo jaksanu harjata vielä hiuksiakaan. Hui, olenpas mä laiska. Tai ehkä mä pelkään peiliin katsomista. : D

Joo, ei kai tässä muu auta kun pakko vaan nousta aamua vastaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti