tiistai 17. heinäkuuta 2012

Hiukset letille nukkuessa?

Aloin nyt ihan miettimään tätä juttua, että kun siis nukutaan murun kans samassa sängyssä ja kun mulla on pitkät hiukset niin muru tuppaa aina röhnöttämään niiden päällä ikävästi ja välillä ihan vihlasee päänahassa kun ne hiukset jää johonkin ihme paikkaan jumiin. Että jos mä sittenkin alkaisin pitää hiukset letillä yöllä? Äidillä on ollu joskus niin pitkät hiukset, että letitettynä oli takamuksen päälle ja hän piti niitä aina öisin letillä. Oli paksut ja hyväkuntoiset.
Mä oon vaan niin surkean kehno tekemään ittelleni lettiä (= D). Tai siis kyllä se luonnistuu, mutta sit osa hiuksista jää pois matkasta jotenkin mystisesti ja roikkuu sitten jossain ihme paikassa, vaikka kuinka kireesti ja hyvin yritän sen laittaa. Tai letistä tulee liian löysä, vaikka miten yritän saada sen tiukasti ja pysyvästi ja yleensä sen seurauksena aamulla letti on osittain auennut ja ponnari kadonnut. Huoh. 

Mietin vaan et vähentyisköhän kakshaaraiset ja oisko helposti kammattavat hiukset, jos sais sen letin ihan oikeasti onnistumaan ja pitäs sitä yön ajan? Kun sitten kun nämä vielä kasvaa niin eihän sitä tiedä kun öisin pyörinkin unissani hirveästi et missä tyynyjen ja peiton ja ties minkä seassa ne hiukset seikkailee...
Vois kokeilla. Muuten tykkään pitää hiuksiani auki, letti ei oikein pue mua.  : D Heh, mut eihän sitä onneksi kukaan huomaa yöllä. ^^

Saas muuten nähdä tuleeko nyt yöllä ollenkaan nukuttua. Joo, mä oon tässä vielä kivasti kahvikupin kans ja pannussa on lisää.. etenki lomalla mä oon tämmönen kunnon yöeläin ja nukuin päivällä sen verran pitkään ettei varmaan heti tuu nukuttua. Aattelin et tuos kuuden seittemän aikaan pistän sen värin päähän, pesen hiukset, annan niiden normaalisti kuivua ja jotain tsembaloin siinä ja sitten nukkumaan kun / jos nukuttaa.

Voi olla että sen letityksen kanssa palaa käämit kerran jos toisenkin, mutta yrittänyttä ei laiteta. : D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti