perjantai 20. heinäkuuta 2012

Haltiahiukset

Oi että, olisipa mulla jo oikea mitta niin saisin itellenikin semmoisen haltia "kampauksen". Niin kuin Taru Sormusten Herrassa niitä ihania hiuksia on. <3 Ah, voi että.
Siis sellaiset että pitkät hiukset takana, mutta etuhiukset edessä letitettyinä. Tosin niihin pitäisi aika paljon saada vielä pituutta. : ( Höh.
Mulla muutenkin muu tukka kasvaa varmasti ainakin kakskertaa nopeammin kuin etuhiukset. Tosin oon niitä tasotellu useammin kuin muuta tukkaa. Mut haluankin just semmoset etuhiukset, eli siis hiukset jotka kasvatin otsiksena pois kauan kauan sitten, että ne ois just edessä ja vähän lyhyemmät kuin takana. Eipä sen eteen tarviikkaan tehdä paljon mitään, kun ovat niin kitukasvuiset. : D
Onko muilla ollut samanlaista, että osa hiuksista tuntuu kasvavan hitaammin? Mulla on nimittäin just nuo etuhiukset ja takana, siis takaraivon kohdalla ei kasva niin nopeaa, siellä on paljon enemmän sitä tukihiusta, mikä on jonkun 30-40 senttiä pitkiä ja sitten ne tippuu pois ja lähtee kasvamaan uudestaan.

TÖYHTÖHYYPPÄ

Mulla on myös siis ihan edessä, etuhiusten edessä siis tällaisia töhtöjä melkeinpä aina. : D Ärsyttävää kun ne sojottaa aina aamuisin mitä merkillisimmin eikä niitä tahdo saada mitenkään päin. Sitten huomaan että ne onkin kasvanu pois, mut sit tulee aina uusia. : o Onko normaalia että näitä "vauvahiuksia" kasvaa vieläkin, muistelen joskus ylä-asteella kaverin sanoneen että sillä lakkas kasvamasta ne jo jotain 13-14 vuotiaana ja mulla rehottaa ne vaan edelleen... : D
Ota siitä nyt sitten selvää... Mut enhän mä vastusta, toki uusia hiuksia saa aina kasvaa jos vaan tahtoo. : D

IHANAT / ÄRSYTTÄVÄT LAINEET

Joskus eräs naapuri, jolla oli tapana tasoittaa hiuksiani, sanoi että mulla on vähän luonnon kihara tukka. Lievästi siis. Pitkänä latvat menee sellaiselle kiemuralle jännästi ja ne on muutenkin vähän laineikkaat. Mutta auta armias kun laineet - etenkin yön jälkeen - korostuu oikein ihan tuosta päältä ja jakaus näyttää ihan omituiselta. Aivan kuin toiselta puolelta olis tavallinen ja toiselta puolelta tupeerattu tai jotain. Ihan karsean näköinen, vaikka itse sanonkin. : D
Silloin tällöin on tehnyt niin mieli ostaa suoristavia shampoita tai vetäistä suoristusraudalla. En onneksi ole tehnyt kuitenkaan niille mitään. Jakaus ei nimittäin tasoitu edes harjaamalla, jos laineita tulee liian ylös.

Mutta mitäs tiikeri raidoilleen mahtaisi. : )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti