sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

Liikunta + ruokavalio (+ hiukset)

Oon nyt kyllä tämän ns. "uuden" elämän muutoksen fiiliksissä ihan täysillä ja tunnen oikeen miten saan motivaatiota, kun oikeasti vaan asioihin viittii panostaa ja ottaa asioista selvää. : ) Ihan innoissani odotan jo seuraavaa viikonloppua, ens viikkoa ja ennen kaikkea huomista. <3
Kamalalta tuntuu olla ilman murua ja aika ei kulu millään... Mut huomenna on onneks sekin asia korjattu. ^^ Onneksi ei vähään aikaan tarttekaan sitten olla erossa. : )
Ens viikolla alkaa uus ruokakuuri. Pyrin samalla nostamaan painoa, tämmönen laiheliini kun oon. Mä oon tosiaan monesti yrittäny saada painoa nousemaan ties millä - suklaalla, pizzoilla, roskaruoalla ja sitten sillä kannattavimmalla tavalla eli terveellisesti ja monipuolisesti, mutta ei ne oikein tuppaa auttamaan. Toisinaan ärsyttää se, että parin päivän vähänkin "kehnommalla" syömisellä pudotan vahingossa kaikki "ruokakuurilla" ansaitsemat kilot ja taas ollaan lähtöpisteessä.
Lihas painaa enemmän kuin läski. Tähän mä tähtään ja siks oon sen ratsastuksen aloittanutkin. : ) Se ja oikee ja monipuolinen ruokavalio ois aika jees. Katsellaan sitäkin sitten ensi viikolla. Tavoitteena ois käydä 1-2 kertaa viikossa siellä ratsastamassa, maastolenkkejä ja esteillä enimmäkseen.

Jeps. Ja eiköhän nuo kaikki yhdessä vaikuta myös positiivisesti hiuksiin. 8 )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti