maanantai 17. syyskuuta 2012

Puolueettoman kaverin mielipiteet

Noniin. Tervehdys taas! Ja jälleen - monettakohan kertaa? - PAHOITTELEN tätä kirjoitustaukoa ja näitä vähäisiä postauksia ja sitä etten oikein tahdo saada niihin mitään kunnon aihetta. Voevoe, mulla ei oo pitkään aikaan ollu näin kiire ja sitten vielä sekin, kun en oo kämppään saanu ees vielä sänkyä - niin en tosiaan saa rauhassa kirjotella mitään muuta ku sillon ku muru lähtee yöksi jonnekin muualle (aikainen herätys).
I'm so sorry. Mutta nyt ilmaantui loistokas tilaisuus ja ilman muuta käytän sen hyväkseni. Buahah. ^^

Mutta mua ihan tosissaan on jo pidemmän aikaa vaivannut kommentit erään ystävän tai no, kaverin suusta, että mulla on niin ohuet hiukset, että polkkatukka vaan ja ettei mun hiuksia kestä katsella kun ovat niin ohuet. No, tänään sitten kysyin eräältä toiselta naapurilta ihan rehellisen ja PUOLUEETTOMAN mielipiteen näistä hiuksista. En kertonut siis mitään tämän toisen kaverin kommentesta ohuudesta ja kuivuudesta yms.
Ja sain kuulla, että nämä on tosi hyvän näköiset, raidat ehkä piristäisivät hieman, mutta jos niitä pitäisi leikellä niin korkeintaan 1-2 cm että saa latvoihin tasaisuutta (paremman näköinen), mutta ei YHTÄÄN sen näköinen että olisi kaikki pitänyt leikata pois - niin kuin tämä toinen - hiuksiani haukkunut - sanoi.
Ja pah. Taitaa olla sillä haukkujalla nyt ihan omien korvien välissä jotain vikaa. Sanonpahan vaan.

Ja hän myös ilmoitti että luokittelisi hiukseni pääosin vyötärön mittaisiksi, JEI! Ottaen huomioon tietty että kun mulla on siis lievästi laineikkaat tai oikeestaan luonnonkiharaa latvoissa et sekin vaikuttaa - mutta siis suoristettuina nää ois suurin piirtein vyötärölle! Olin kyllä niin onnellinen sen mielipiteen ja vastauksen kuultuani. 
: )

Tavoite on siis pikkuhiljaa täyttymässä. Ensi kesänä voin olla vihdoin hiuksiini tyytyväinen. <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti