torstai 13. syyskuuta 2012

Hiukset ensi kesänä...?

Kesä. <3 Justhan se loppu, mut mä niin toivon et se ois taas. : D Tulee ikävä. Pah, oli kyl aika sateista eikä niin lämmintä kuin oisin halunnu, mutta silti! Talvessakaan ei siis mitään vikaa ole, mutten pidä kylmästä. Enkä siitä että jatkuvasti saa olla varovainen ettei kaadu ja jotain mee poikki. 
Jouluaatto on kiva. LAHJOJA! Ja se iänikuinen reissu kotikaupunkiin. -.- Mut sit kyllä saa ruokaa ja kaikkea mukavaa. Ja murulle on kiva keksiä kaikenlaisia lahjoja. ^^

Joka kesä mä vannon, et tänä kesänä mä teen joka päivä kaikkea mukavaa ja ennenkuulumatonta ja tästä kesästä tehdään se paras ja unohtumaton. Ja mitä mä oikeasti teen? Lahnailen kotona.
No kyllä mä jotain teen - festarit, mökkeily, ulkona istuksiminen. <3 Ne on parhaita. Ja tietty se että saa viettää laatuaikaa kavereiden seurassa. 
Mutta arvatkaapa mitä mä eniten odotan ensi kesässä? : D No tietty sitä, et vihdoin silloin jos kaikki sujuu suunnitelmien mukaan (että en siis OIKEASTI anna kenenkään leikellä näitä hiuksia) niin mä oon vihdoin ja viimein tyytyväinen mun hiuksiini. Näihin pitäisi tulla se ainakin reilut 10 cm lisää ensi kesään mennessä. Maltan tuskin odottaa. <3
Eilen puhuttiin murun kans hiuksista kolmelta aamuyöllä. (::::D) Joo... en tiiä. Teki vaan mieli höpötellä ja korjata muutama väärinkäsitys mitä murulla oli hiuksista ja niiden hoidosta. En kyllä tiiä uskoko se puoliakaan mun puheesta, mutta yrittänyttä ei laiteta. 

Mikään ei oo kauniinpaa tässä maailmassa kun kauniit hiukset. <3 Ja siitä puheenollen, täällä päin bongattu taas sellaiset kaksin kappalein! Lukiolle kun eilen menin kahdentoista aikaan istumaan ja tekemään läksyjä ja muistiinpanoja niin siinä pihalla odotellessani ohi käveli naishenkilö jolla oli NIIN UPEAT HIUKSET että mulla meinas kirjat pudota maahan!
Korkealla ponnarilla laitettu, kullanruskeat (vaaleat) PIITKÄN PITKÄN PITKÄN PITKÄT hiukset. Siis varmaan polvenmittaiset hiukset oli, ellei enemmänkin. Ja niin kauniit. <3 Toiset upeat hiukset näin tänään, vanhemmalla naisella siis - hiukset oli jo harmaantuneet, mutta oli ihanan tuuheat ja hienolle kampaukselle laitettu. Uskomatonta. Ihanaa että näitä vanhempiakin naisia näkee pitkähiuksisina vielä nykyään. <3

Mä oon päättänyt, etten anna KENENKÄÄN leikata näitä, mutta silti mä pelkään et kun joku tarpeeksi painostaa niin mä annan periksi. Niin EI saa käydä. Ei nyt kun oon vihdoin saavuttamassa tavoitteeni. Toivotaan etten anna periksi ja oon ensi kesänä onnellinen kauniiden hiusten omistaja. <3
Uskokaa unelmiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti