sunnuntai 26. elokuuta 2012

Hiustenmittaus kuvaa ja muuta sellaista

 Siinäpä se. : ) On se hieno tunne kun kerrankin kamerakin suostui yhteistyöhön. JA MITTANAUHA! Mutta pakko se kunnon mittanauha on kyllä ostaa tai oikeasti menetän hermoni tuon rotjakkeen kanssa. : D Mutta aika nopeasti nämä kyllä kasvaa, pakko myöntää. Ja mittaustuloskin näyttää ihan mukavalta. : ) Enää siis puuttuu n. reilut 20 cm niin ollaan tavoitemitassa. : )
Saas nähdä mitä mittanauha näyttää vuoden päästä!

Näitä hiuksia ei oo siis tosiaan leikattu noin puoleen vuoteen. Juurikasvua siitä tähän hetkeen näyttää mittanauhan mukaan olevan noin 9-10 cm. Kyllä, vaikka mulla on yleensä kitukasvuiset hiukset, lieneekö syynä sitten ollut biotiini ja vitamiiniyhdisteet, parempi ruokavalio vai mikä? Ja hyvä niin että kasvaa. : D Malttamaton kun olen.

Mutta niin se kai on et juurikasvu ei valehtele? Mulla kun on vielä mustaa väriä (vuoden vaihteessa värjäsin) sen jälkeen leikattiin, annoin kasvaa ja värjäsin punaiseksi, joka on tosin jo kivasti haalistunut. Mutta mustan ja punertavan värin raja näkyy selvästi. 

BTW olen taas muuten siirtynyt käyttämään XZ:n hoitotuotteita. Hehe. Mä en kyllä malta yhtään pysyä samassa tietyssä merkissä kovin pitkään. Paha paha. Täytyy kyllä nyt oikeasti ryhdistäytyä tai muuten...

Mut eipä mulla muuta. : ) Moikkelis koikkelis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti