lauantai 18. elokuuta 2012

Kampaamo- vs. markettituotteet?

Ihan tylsyyksissäni aloin meittimään taas ja päädyin tähän aiheeseen. Onko teillä minkälaisia kokemuksia (molemmista) ja kumpaan suuntaan kallistutte? Joku tutkimus kertoi joskus, että markettituotteet päihittäät kampaamotuotteet mennen tullen. 
Itsellä on markettituotteista enemmän kokemusta, mutta vasta XZ ja EHS on tehneet muhun todella hyvän vaikutuksen (että kannattais käyttää pidempään). Mut EHS:stäkin jatkuvassa käytössä meni jotenkin maku. Hiuksista tuli karheat ja sellaiset että ei ollu oikein helposti selvitettävät. Takussa yms.
En tiiä mistä se sit johtu. Kampaamotuotteista oon käyttäny vain ja ainoastaan TREsemmeä, että sen enempää kokemusta ei oo ton puolen tuotteista. Mutta mitään pahaa sanottavaa mulla ei noista oo. : )
Oon ERITTÄIN TYYTYVÄINEN siihen uutuuteen, myös NATURALS-shampoo ja -hoitoaine on tosi hyvä homma. : ) Murun hiukset ei kuulemma taas tykkää siitä (naturalsista) yhtään. Tulee kuulemma karheat ja takkuiset hiukset (silikoni?), mutta jos mun pitäs nyt valita niin ehdottomasti jatkaisin (ja jatkan) tuon End Split Repair-sarjan käyttöä.

Mulla meinaa kyllä olla aina joskus sellainen taipumus että jos törmään johonkin "hienoon" hiustenhoitosarjaan, jossa luvataan kaikenlaista ja sitten jos siinä vielä lukee että "ei silikonia" niin homma on selvä. Näkisittepä vain, minkälainen katras shampoo- ja hoitoainepulloja tuolta kylppäristä löytyy.. Huhhuh.
Ei hyvä homma ollenkaan. Mä aina vannon et nyt pysyn tässä tietyssä tuotteessa jonkun aikaa, mutta aina silti on käynyt noin. Huoh. -.-
Jospa mä nyt saisin pidettyä ittestäni niskasta kiinni, kun ei tuossa TREsemmessä mitään vikaa ole, päin vastoin! Turhaahan se olisi lähteä hyvää shampoota vaihtamaan. Kun sitten ajaudun taas kerran siihen kierteeseen että käytän varmaan kaikki mahdolliset tuotteet läpi enkä silti löydä sitä, mikä sopii juuri minun hiuksilleni.

Nyt on niin mukavaa, kun olen saanut pidettyä lisäksi pääni tässä hiustenleikkaus / -tasoitus-asiassa. Enkä ole sortunut. ; ) Ilman leikkausta siis jo vuoden vaihteesta ja kasvu vaan jatkuu. ^^ Nyt ei kyllä ONNEKSI kukaan ole tullutkaan ehdottelemaan mitään. En tiiä, onkohan ne huomanneet sen etten mä suostu enää niin helposti... : D Ja hyvä niin. Mua alko jo tosissaan kyrsiä se jatkuva hokeminen kun pitäs ja pitäs leikata ja voivoi. -__- Huoh.
JA tietysti hokijalla lyhyeksi kynityt hiukset, valittaa aina kun on niin kuivat ja karheat hiukset.
Hmm...

Biotiinikuuri jäi tältä kuukaudelta väliin, mutta kyllä nämä silti vielä kasvavat. : D Aattelin et ihan hyvä se tauko on nyt pitää niin voi kuuria jatkaa sitten taas ensi kuussa. Pirkan monivitamiinilisää kyllä vetelen silloin tällöin, siinä on vähän biotiinia, mutta ei niin merkittävästi. AINIIN! Kun tuossa tuota TREsemmen ainesosaluetteloa ihan huvin vuoksi luin kun hoitoaine vaikutti päässä niin siinäkin luki että sisältää biotiinia!
Wuhuu. No ainakin hyvä että muissa tuoteissa on sitä jonkin verran, kun jäi nyt nuo ihan tabletit ostamatta.

Ja oi että mä pelkäsin, kun ei oo nyt niin usein tarvinnu latvoja leikellä että nyt ku en leikkaakaan niitä niin usein kun ennen että ne kuivuu ja katkeilee, mutta pah! Kosteat ja kiiltävät on. Ei yhtään kuivan tuntuiset. I LIKE. ^^

Yees, mutta tällästä tänään. Moikka! : )

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti