sunnuntai 19. elokuuta 2012

Uusi hiustenpesu rytmi

Jeps, tälläistä tänään. Oon koko päivän lahnaillut youtubessa. : D Löysinkin erään tosi ihanan videon, täytyy katsoa jos vielä muistaisin sen nimen niin linkitän tähän sen. 

 

Tässähän se. Meni hetki ennen kuin löysin. : D Oon niin tajuttoman huono muistamaan nimiä tai mitään... mutta aivan tajuttoman upea video (ja hiukset!) <3

Mutta niin - se minun todellinen asiani, syy tähän postaukseen - oli se kun tuossa tahtomattani eksyin hiusaiheisiin keskustelupalstoihin ja tuli mieleen sitten käydä tämän videon neidon kotisivuilla, missä hän selitti, miten hän hoitaa upeaa kuontaloaan. Ainut mikä oikeasti kolahti nuppiin siinä tekstissä oli se, että hän pesee vain KERRAN VIIKOSSA nuo hiukset! Olin ihan ihmeissäni!
Mutta hiukset ovat kiiltävät, hyvässä kunnossa ja todella puhtaan ja raikkaan näköiset. = ) Ihan kertakaikkisen uskomatonta!

Niin nyt mäkin sitten ajattelin kokeilla tällaista, että käyn normaalisti suihkussa - joka toinen päivä kuten tähänkin asti, mutta joka toisella pesukerralla pesisin hiukset pelkällä lämpimällä vedellä ja joka toisella taas ihan shampoon ja hoitoaineen kera ja jos onnistuu hyvin tämä niin harventaisin sen shampoon ja hoitoaineen käytön yhteen kertaan viikossa. En kuitenkaan pystyisi ihan kokonaan shampoosta luopumaan - enkä halua. Onhan shampoolla ja hoitoaineella monta tärkeää tehtävää.
Ja juuri kun olen löytänyt noin hyvän tuotesarjankin niin pakkohan sitä on käyttää. ; )

Jeps. Tällaista tänään. Enpä ehdi nyt enempää rupatella (sorry : () kun pitää alkaa siivoomaan. Muru tulee kohta kotiin. ^^ Heipä hei!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti